Lite om helgen.

Jag har varit helt ledig från jobb i helgen..

I fredags eftermiddag kom först John och Ellen hit och vi drack lite öl och fixade tacos.
Senare på kvällen kom även Bella, Tove och min älskling F..
Vi lyssnade på musik, pratade lite pch bara hade trevligt.
När alla gått hem så hade jag och F mysigt med att dricka en öl och tända ljus.

Lördagen började med att vi vaknade tidigt och drack kaffe..
Senare på förmiddagen pratade jag med maggan om att jag skulle rida emmy nu i helgen.
Pratade även med min kusin therese som ville följa med mig till stallet.
Therese höll sig till en början på avstånd och bara kllade på emmy men efter en nyfiken emmy så hjälpte Therese mig att borsta emmy och leda ut henne till hagen.
Det gick jätte bra att rida emmy:)

Kvällen blev en filmkväll med John och massor av sms från Ellen som tyvärr inte kunde vara med oss och kolla på film för hon skulle äta kräftor.. Hon är helt tokig i kräftor så hon nästan får orgasm hihi.. Kräftor är gott men inte så gott hihi.. Nubben är nog godare hihi..
Jag och John såg på "Män som hatar kvinnor" och den var helt ok för att vara en svensk film.

Idag söndag så tog jag sovmorgon och kaffe..
Det var planerat att jag skulle åka på löshoppningskurs i stallet som skulle vara efter en tävling som vi trodde slutade ca kl 14:00..
Men fick sms från en av tjejerna redan kl 13:00 att dom redan hade börjat så det var bara att ringa pappa så skjutsade han ut mig så jag inte missade så mycket.
Det var roligt att vara med pch lärde mig en del..

Red emmy idag med men idag tog vi det lugnt och bara skrittade och travade lite i solen:)

Här kommer lite bilder från i lördags:


Här är Therese på väg att leda ut Emmy till hagen.


Här rider jag Emmy (ps: nya ridbyxor som jag inte fick sår av)

Nu ska jag kolla på tv.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0