Stall och shopping

Emmy kom hem från sommarbetet för ett par dagar sedan.
Och vad fin hon blivit hon har både gått upp lite i vikt och även vuxit lite på höjden med:)
Och hon har redan börjat få vinterpälsen.
Jag har tillbringat de senaste dagarna i stallet och bara pysslat med henne..
Kan ju inte rida ännu tack vare mitt skavsår:(
Hovslagaren ska komma i början av nästa vecka och verka hovarna på henne..

Här kommer en bild på henne som vi tog idag.



Annars idag så blev det att åka en sväng till linköping med min jobbarkompis Anette.
Jag shoppade lite i linköping och denna gång blev det en del myströjor som jag behövde köpa.
Var ute efter mysbyxor med men hittade inga sköna.

Här kommer bilder på det jag köpte.


Tröja från Hööks



3 st myströjor från cubus (det var kampanjpris ta 3 betala för 2)





3 par hipsters och en kjol.

Så nu har jag shoppat nog för ett tag eller tills jag åker till cypern:)

Nu ska jag sova.
Godnatt pussar!


Kommentarer
Postat av: Katja

Jaa..jätte fin har hon blivit:) Jaa såklart pälsen har börjat växa, det har ju vart svinkallt vissa nätter! Ooooh hade inte klarat och ha min lilla häst så länge på sommarbete och ute på nätterna! Hade mått dåligt själv, trots att hästen kanske klarar sig. Fina kläder gumman:) Puss

2009-09-11 @ 09:36:14
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0