Var tar tiden vägen?

Sedan vi kom hem från Marocko så har dagarna och tiden bara flugit iväg..
Det är rätt då lugnt på jobbfronten men därimot så tillbringar jag eftermiddagarna i stallet och det
händer så mycket med min häst just nu..
Min häst hoppade igår ett 80 cm högt räcke med min medryttare Bella och det gick jätte bra.
Jag har även ridit en lektion på min häst och jag fattar inte själv hur fort hon lär sig nya saker..

På kvällarna har vi myskvällar framför tv.n och tv-spelet..¨
Jag har fastnat för ett spel som jag och F spelar ihop Sacred 2, det är jätte roligt men när man väl börjar spela
så flyger några timmar lätt iväg.

Det blev en lugn helg och stallhelg och så hade vi F.s son i helgen så vi hann med att åka till linköping en sväng med.

Idag blir det att åka till stallet i detta snöoväder, blir att rida i ridhuset idag.

Här är ett par bilder som jag tog på Emmy igår.





Nu ska jag fixa mig iordning.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0