Hektisk December

Det har hänt en hel del sedan förra inlägget..
Jag har gjort en hel del nu i december, det har blivit en hel del jobb, varit i stallet och min häst blir
finare och finare för varje dag.. Har nu en underbar medryttare spm hjälpt mig nu när jag jobbat, hon tog med
min häst på en uteritt igår och Emmy var jätte duktig:)

Jag har även haft en hel del febertoppar tilol och från och till slut blev jag så trött på det och tog prover och det visade sig vara en latent urinvägsinfektion, så nu äter jag pencillin..
Och jag tog efter mycket om och men svininfluensasprrutan och har aldrig varit sjukare dagen efter en spruta,
så aldrig mer att jag tar en sån spruta.
Men kände att jag behövde ta den eftersom jag är timvikare och går runt så mycket på olika arbetsplatser.

Julen blev en lugn jul med att vakna tidigt för dricka kaffe med F och vi gav varann julklapparna.
Jag fick ett jätte fint halsband av F och han fick ett Xbox 360 elite som jag och svärföräldrarna köpte ihop.
Och F blev så himla glad han trodde det var ett bilbatteri eller nåt eftersom hans föräldrar var med på det.
Sen blev att vara i stallet på morgonen och äta julfrukost, jobba 10:30-20:00 och på kvällen blev det att vara hos mina föräldrar med en del snaps och julklapps spel.
Vi fick en hårddisk av mina föräldrar, pengar och presentkort.

Juldagen blev att jobba på kvällen och annandagen blev att slå ihop mig och min brors födelsedag..
Jag fick pengar av mina föräldrar och av släktingarna...
Så med andra ord en rätt lugn julhelg.

På min födelsedag 30.e fick jag ett trevligt uppvaknande, istället för frukost (som jag inte äter) så såg jag först bara en kaffekopp med ett ljus i men när man lyfte på ljuset så var det kaffe under:)
Jag fick äben presentkort på lindex och elgiganten av F och svärföräldrarna.
Så kaffe på sängen av F och hans son och bara en helt underbar födelsedag..
Nyår blev även den lugn, vi firade hos F:s föräldrar och bara tog det lugnt och jag äter ju pencillin med.
Nyårsdagen blev att jobba 8-13..

Vi har även hunnit med att shoppa lite i mellandags stressen, vi har köpt oss en ny tv (se bild nedan) till vardagsrummet och lite nya spel till xboxet.

Vi har även bokat en sista minuten resa bara jag och F och det blev till marocko till kanon pris, så nu kan vi äntligen resa iväg en sväng ihop:)

Här kommer bilden på tv.n och xboxet:


Det blev en 42 tums plasma tv som man kan koppla in xboxet och dvd.n med HD kabel och vilken fin bild det blev..



Dessa två spel fick F till i paketet..

Nu ska jag lägga mig i F.s knä medans han spelar ett nytt spel Left 4 dead 2.
Puss på er och hoppas ni hade en kanon bra jul och nyår!


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hihi vi har både wii, ps3 och xbox elite :D Så det finns lite att välja mellan. Men jag tror du gjorde rätt i att köpa xbox till Fredrik istället för Wii, för till Wii är det ju lite mer "barnspel" och partyspel.

Med mig är det toppen, börjar jobba 13 januari då jag har fått en tjänst jag ska gå på till sommaren. Hur är det med dig då? bor ni ihop nu i en tvåa? Hur går det med jobb o så? Läste att du har jobbat under julhelgen.

2010-01-04 @ 14:48:25
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Katja

Fin tv:)Hoppas ni får en underbar resa! Kram

2010-01-04 @ 14:48:35
URL: http://katjaofsweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0