två dagar i ullared

Det blev efter mycket funderande att åka med F.s syster med familj och F,s föräldrar till Ullared.
Det blev hela två dagar att gå på G-kås, vi hyrde en stuga i stugbyn en natt och det var välbehövligt efter att ha gått hela 6 timmar på G-kås första dagen så man somnade som en bebis hihi..
Jag hittade mycket fina saker till min häst som vintertäcke, termotäcke, skritt täcke, transportskydd och termobyxor till mig som är skodda som jag kan rida i.
Det blev en del kläder till F.s son och även alla julklappar till honom är klara.
Köpte en del kläder till F och en hel del sällskaps spel.

Det har varit två kanon bra dagar med kanon bra sällskap.

Nu ska jag sova är helt slut.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0